dinsdag 10 juli 2012

Na regen komt zonneschijn.


Gisteren was het een echte regendag, maar als het dan eindelijk opklaart en je loopt nog even de tuin in, zie je hoe mooi het dan nog kan zijn met al die regendruppels.


Over de bladeren van de Darmera zie je de zon.

Hemerocallis Green flutter.
Niet alle soorten ken ik uit mijn hoofd  maar sommigen wel.

Frans Hals

Little Fellow
Pandora Box

Lullaby Baby
Wij hebben nog meer mooie soorten, de volgende keer nog een paar anders wordt het zo eentonig.


Annabel nog nat van de regen met een bijzondere Bij.

De zon kijkt net van uit het westen over Monarda.
Paars in allerlei tinten, Achastache Blue Fotune  Geranium Nimbus en een hele mooie Phlox die nog steeds geen naam heeft wij weten niet anders als P. 93. misschien dat de kwekers er nu wel een naam voor hebben. De p staat in de Pfloxen wereld voor de Paniculatum.
  
Phlox p Little Sara
Philipendula net een suikerspin.
Uitgebloeide Allium mooi met al die regendruppels.
Dat is het voor vandaag andere keer meer.







5 opmerkingen:

  1. Prachtig, je ziet echt de zon weer doorkomen op de foto's. Bloemen versierd met druppels zijn zee de moeite waard. mooi blogje weer Pa en Ma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja we mopperen misschien wel over de regen, maar
    het zorgt er toch wel voor dat alles er zo lekker
    fris uitziet.
    En bloemen met druppels er op vind ik heel mooi.
    Mooie foto's heb je gemaakt en wat Hannie ook al zegt
    heel mooi hoe het zonlicht op de bloemen valt.
    En wat verandert het toch steeds weer in de tuin, als ik zie
    wat er nu allemaal weer in bloei staat.
    Een heel mooie blog, ik heb er van genoten!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, al die daglelies. Ik ben er gek op en heb zelf ook een paar soorten.
    Echt genieten om zo, via jouw foto's, even mee door de tuin te lopen.
    Het mag dan niet echt zomers weer zijn, er is toch genoeg moois te zien!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! ik zag dat jullie een bezoek brachten op mijn blog, En de brummeltuun, die ken ik hoor! ik ben een paar maal in de tuin geweest en aan de lange tafel koffie grdronken. ik was er met mijn tuinclub.
    Nog steeds is jullie tuin een PLAATJE!! prachtige lelies en rozen. groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige beelden uit je mooie tuin. Mooi om de darmera in je tuin tegen te komen. Ook de daglelie's zijn prachtig met al die druppels. Nu wordt het tijd we lekker buiten eens een kop koffie kunnen drinken. Wie weet wat nog komen gaat deze zomer.
    groetjes
    marijke

    BeantwoordenVerwijderen