woensdag 18 juli 2012

Van alles wat.




Wat er zoal op de de vensterbank staat, met het uitzicht dat we hebben van uit de kamer.


Aan de andere kant van het raam bloeien de Hortensia's prachtig, wel eens anders geweest maar dit jaar met al die regen doen ze het goed.


Een heel bed met rozen, Heidetraum een hele sterke roos waar nooit iets van ziekte op zit en de hele zomer door bloeit.


Even weer een emmertje bloemen geplukt uit de tuin en onder mijn afdakje gezet dan is het donkere hoekje ook weer opgefleurt.


Een doorkijkje.


Waarom houden zoveel mensen toch niet van geel?


Border met uitzicht op de schapen van de buren. Phlox Dusterlohe springt er uit.

Dit jaar hebben we een stukje ingezaait met Bijenvoer ( Phacelia) en als het dan eidelijk zonnig wordt, zitten er heel veel Hommels, Bijen en Zweefvliegen op. jammer dat er niet zoveel Bijen zijn als voorgaande jaren.







Dat is het voor vandaag groeten aan alle kijkers. En wie weet tot ziens a.s. zondag. Dan hebben we weer opendag.

5 opmerkingen:

  1. Wat weer een prachtig kijkje in jullie tuin!
    De emmer vol met bloemen springt er echt uit. Heerlijk als je zo lekker in je tuin kunt plukken. Daar geniet ik ook altijd zo van.

    lieve groet,
    Betsy
    wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's van de Phacelia met hommels. En wat een mooie blauwe hortensia's, zijn ze gewoon door het ijzergehalte in de grond zo blauw of hebben jullie er aluin of hortensia blauwsel bij gedaan? En tja, ik begrijp ook niet waarom veel mensen geen geel willen, alle kleuren zijn toch mooi.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik hou van geel, aan de zijkant van ons huis heb ik ook geel/wit/grijs/ blauw en een beetje rood. Je laat weer prachtige plaatjes zien uit jullie tuin!!!! groet, Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie sfeervolle plaatjes weer. En wat een prachtige foto's van het bijenvoer! Komende zondag weer opendag, ik hoop dat er weer veel bezoekers komen, er is genoeg te genieten.
    Groetjes,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze blog is een mooi uithangbord voor de open dag van zondag.
    En wat staan er weer veel mooie bloemen in bloei.
    En ja dat mensen geen geel in hun tuin willen begrijp ik echt niet,
    in mijn tuin mag het wel hoor, graag zelfs.
    De phacelia doet het ook mooi, leuk idee om dat in te zaaien en
    prachtige foto's er van.
    Veel succes met de open dag van zondag!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen